Rješenja
Naše usluge za Vaše usluge
Važna nam je Vaša uključenost. Format suradnje može u nekim dijelovima i fazama biti i online.
Edukacije
Radionice ili mentoring proces
Savjetovanja
Prije i nakon obilaska objekta
Edukacije
Koliko košta prvi dojam?
Naučite kako ostaviti odličan prvi dojam i oduševiti svoje goste ili kupce od prvog trenutka. Ima li prvi dojam cijenu? Saznajte i to.
Što ćete naučiti?
- Što je prvi dojam i koliko košta
- Što utječe na njegovo formiranje i kako izbjeći neželjeni prvi dojam
- Zašto ponekad reagiramo prebrzo (prije nego smo promislili što ćemo reći) i kako izbjeći prebrze (nepromišljene) reakcije
- Osvijestiti ćete posljedice lošeg iskustva gosta / kupca
- Koje faze iritacije postoje kod zaposlenika u turizmu
Za koga je edukacija?
- Za vlasnike / menadžere u uslužnim djelatnostima koji žele da se njihov objekt istakne fantastičnom uslugom (hoteli, ugostiteljski objekti, trgovine, privatni iznajmljivači, wellness centri, saloni, frizeri, …)
- Za voditelje odjela u uslužnim djelatnostima
- Za zaposlenike u uslužnim djelatnostima kojima je stalo do svojih klijenata
- Za sve koji su u direktnom kontaktu s kupcima / gostima / klijentima i žele ih oduševiti od prvog momenta
- Za sve koji svoj posao pružanja usluge rade sa strašću i obožavaju vidjeti svoje goste / kupce / klijente sretnima i zadovoljnima
Datum: 26.05.2022. u 17 h
Lokacija: Online / Zoom
Cijena: 350,00 kn
Early bird cijena: 250,00 kn
Early bird cijena (250,00 kn) vrijedi zaključno s četvrtkom, 19. svibnja 2022. u 00:00. Nakon toga vrijedi puna cijena.
Trajanje: 1,15 h
Naša rješenja za Vaše goste/klijente
Prvi dojam i „wow“ efekt
Jeste li znali da prema istraživanjima prvi dojam može trajati mjesecima te da će utjecati na naš sud o osobi čak i u prisutnosti dokaza u suprotno.
A što je s prvim dojmom o Vašem objektu? Jeste li o tome razmišljali?
Ljudskija, prijateljskija i profesionalnija usluga
Zamislite ovo:
Na jednom krstarenju, gost upita zaposlenika u trgovini na brodu cijenu konjaka, iako su cijene bile istaknute. Dobio je odgovor u polu-šali. Nešto kao: hahaha košta 10 000 dolara, ali Vi si ga ionako ne možete priuštiti.
Nakon nekoliko dana taj je gost kupio 10 boca tog istog konjaka – ali ne na brodu. Kupio ga je u jednoj od luka gdje je brod pristao i za cijenu višu od one na brodu. Usput se zaustavio kod šefice recepcije da joj pokaže kupnju i ispriča što se dogodilo u trgovini na brodu.
Sigurna sam da ste već i sami izračunali koliki je promet izgubila trgovina na brodu.
Jeste li se Vi pobrinuli da ne gubite novac zbog nekvalitetne usluge?
Usluga koja to nije
Je li usluga ono što mislite?
Znate li što gosti ili kupci najviše pamte iz iskustva u Vašem objektu?
Znaju li se Vaši zaposlenici profesionalno ophoditi s gostima?
Kako reagiraju kad je klijent nezadovoljan uslugom ili proizvodom?
Motiviraju li Vaši djelatnici Vaše goste?
Magija izrečenog i neizrečenog
Te krizne 2020. godine par je ušao u restoran kojemu je radno vrijeme počelo prije 10 minuta. Konobar priprema stolove. Pozdravi ih ozbiljno i nezainteresirano. Postura tijela je „govorila“ kao da će se okrenuti i nastaviti ono u čemu su ga prekinuli. Ono dvoje gladnih ljudi zaključuje da mu smetaju i da restoran nije otvoren. Pitaju ga, „kad se otvara“? Konobar iznenađenim izrazom zbunjeno odgovara da su otvoreni i tek ih tada s „izvolite“ i gestom ruke poziva da uđu.
Kako se osjećate kad ste pročitali ovu priču?
Kako se osjećamo kad ovako nešto doživimo?
Kako se osjećaju gosti u Vašem objektu?
Jeste li znali...
da samo 7% poruke prenosimo riječima dok ostalo komuniciramo govorom tijela i tonom glasa? Ovaj konobar to nije znao.
da neverbalna komunikacija ima veliki utjecaj na ishod prodaje i zadovoljstvo gosta? Nemojte propuštati te prilike.
Detalji detalja
Obraćate li pozornost na detalje? A Vaši zaposlenici? Jesu li oni educirani za to?
Jeste li znali da ponekad o detalju ovisi kakav će osjećaj o iskustvu kod Vas gost pamtiti?