Transformacija usluge
Zamislite zemlju u kojoj...
- zaposlenici u uslužnim djelatnostima rade posao sa strašću
- posluženi ste s osmijehom i stavom „mi želimo da kod nas uživate i da nam se uvijek rado vraćate“
- kad nešto kupujete dobijete toliko pažnje da iz trgovine izlazite s tri proizvoda umjesto s jednim
- uvijek dobijete potpunu informaciju i čak odgovor na vaše još neizrečeno pitanje!
I sve to s osmijehom i pozitivnim stavom profesionalnog i educiranog zaposlenika!
Ne znam na koju ste zemlju Vi pomislili, no takva je Hrvatska u mojoj viziji.
Prepoznajete li se?
- Vlasnik ste ili menadžer objekta koji pruža usluge?
- Imate iskusni tim koji želi unaprijediti kvalitetu usluge?
- Početnik ste u djelatnosti pružanja usluga i želite naučiti profesionalno ophođenje s gostima?
- Želite li oduševiti goste/kupce tako da Vas svima rado preporučuju?
- Ne znate kako to postići s dugoročnim efektima?